my magical Christmas

 

Da er den mest spesielle dagen i året snart over. jeg sitter nå alene i kjelleren å hører Kurt Nilsen julekonsern mens jeg koser meg med å redigerer bilder av dagen. dere skal få se de så klart:) mamma er lagt seg og pappa er på jobb, han kommer hjem i morgen tidlig.

dagen har vært kjempe koselig. begynte dagen rolig med julefrokost med mamma og mormor deretter åpnet jeg butikken (Coop) det er ikke ille å jobbe på butikken på julaften egentlig møter masse hyggelige folk som ønsker meg og min familie alt vell i julen. når klokken ble 13,00 stengte jeg, mamma og pappa kom å hentet meg så kjørte vi til kirkegården der møte vi nesten alle i familien (Pappas side av slekten) der besøkte vi farfar til gaven, vi tente lys sammen, gråt sammen, lo sammen vi var en familie sammen. øyeblikket som dette er det god med familie.

Mamma, pappa, mormor og jeg pakket opp pakkene ganske tidlig siden pappa skulle på jobb kl 18. jeg fikk utrolig mye pen i gave ble kjempe glad for alt jeg fikk. Hos Jørgen fikk jeg et smykke, mamma og pappa fikk jeg en tre kalender og spinning sko.

ha en fortsatt strålende Jul.

Dette innlegget ble publisert i ◊ Life. Bokmerk permalenken.

4 svar til my magical Christmas

  1. Jørgen sier:

    God Jul kjære, du gav meg nesten akkurat det jeg ønsket meg. Det som kom over var og være sammen med deg. ❤
    Utrolig glad i deg, ha en fortsatt fin jul vi ses den 27.

  2. EdgyPop sier:

    For noen herlige bilder av kvelden 🙂 Og så pen du var ❤

Legg igjen en kommentar

