redheaded girl walking

hei burde jeg tenke på å gjøre noe drastisk med håret eller? vell mine dager før jule er travle jeg jobber hele dagene. Jørgen dra til foreldrene sine på Reipå å skal være der til den 27. etter jobb i dag skal jeg pakke med meg noen klær og stable meg opp til mamma og pappa. dette blir nok en andelleders jul men den blir nok fin.

Dette innlegget ble publisert i ◊ Life. Bokmerk permalenken.

4 svar til redheaded girl walking

  1. miamia sier:

    ja du burde virkelig gjøre noe drastisk med håret, er så gøy å prøve noe nytt en gang i blant! jeg selv farget nettopp håret rødt og jeg digger det! det ser ut til at du også kler det så hvorfor ikke 😀 lilla og rosa er jo også veldig gøyale farger, skulle gjerne ha farget ihvertfall litt av håret mitt med det 🙂

  2. Vivi-Ann Paulsen sier:

    Ikke så drastisk.

Legg igjen en kommentar

