I’m back, not with a bang, but I’m back

Hei, det har vært en stund siden jeg har blogget, noen av grunnene har var at jeg har hatt mye å gjøre på skolen, julestress og det at jeg hadde mistet grepet på hva jeg ville med bloggen. jeg var mer opptatt av å få opp lesertallet enn det var å kose seg med vært blogg innlegg. bloggen ble mer kvantitet enn kvalitet dette var noe jeg ikke ville så jeg bare la bloggen helt vekk. jeg er enda usikker på hva jeg vill oppnå med bloggen min, men jeg tenkte jeg skulle jobbe nå i juleferien med hva jeg vill med den. så det vil si at i en periode nå, kommer jeg til å utforske og prøve å utvikle sakte, men sikkert en blogg, jeg og forhåpentligvis dere vil like. PS: det verste med å blogge er å komme på overskriftene til innleggene.

Dette innlegget ble publisert i ◊ Life. Bokmerk permalenken.

4 svar til I’m back, not with a bang, but I’m back

  1. Vivi-Ann Paulsen sier:

    🙂

  2. EdgyPop sier:

    Det viktigste er at man blogger først og fremst for seg selv 🙂 Har savnet at du har blogget ❤

Legg igjen en kommentar

