klesstil

Min klesstil

jeg skal fortelle litt om min klesstil litt om hvordan jeg kler meg og hva jeg skal satse på i år/neste år.

Hvordan jeg macher og tryller frem outfits. Hvilket silhuett, farger, stoff og sko.

Jeg elsker bohems outfits med en blanding av western og 70 tallet.

* Velger du et plagg som er ton-i-ton med hverandre, blir du straks mer elegant. For å få en sigøynerinspirert hippiestil kan du velge mønstrete haremsbukser.

* Skap et avslappet hverdagsantrekk ved å bruke en løs blomsterskjorte og flate skinnsandaler til et par ensfargede haremsbukser.

jeg elsker å gå i høye sko og ha oversize skjorte. eller skjorter og jeans.

jeg skal bli flinkere å bruke alle mine søte bohemske skjørt. men jeg mangler litt korte skjorter og bluser.

for det meste er det humøret mitt som har mye å si på hva jeg kler på meg om morgen. men jeg er en person som kan også planlegge dagen før hva jeg skal ha på meg.

bildene er fra nelly og hm

Dette innlegget ble publisert i ◊ Life. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

