Ny frisyre

20110818-100720.jpg

20110818-100656.jpg

Hei nå er dt skolestart på mandag å jeg lurer på om jg skal krølle håret slikt eller ha det rett eller enn av delene bare med side skille.

Ps stem på hedderen min.

Dette innlegget ble publisert i ◊ Life. Bokmerk permalenken.

6 svar til Ny frisyre

  1. Vivi-Ann Paulsen sier:

    Mornings,du må enten ha håret bort fra ansiktet eller krøll.

  2. EdgyPop sier:

    Krøll, kjære, krøll! 🙂
    Sitter å lurer på samme tingen, første skoledag på mandag; hvordan skal jeg kle meg, hvordan skal jeg ha håret osv. Skal ikke være lett 😛

Legg igjen en kommentar

