sommer kos<3

Hei.

i dag er det knall vær ute vi har 35 grader og ikke noe vind, det er helt fantastisk:) Marri, Jørgen og jeg har koset oss i solen. nå har Marri og jeg mekka sammen en pizza:) men Jørgen ligger i sengen å slapper av siden han ikke er noe i form.

det er en halv time til fotball kampen begynner.

ja jeg vet jeg har kritthvite legger:p håper at jeg får litt farge i denne sommeren siden i fjord var bare dritt vær.

xoxo lele

Dette innlegget ble publisert i ◊ Life og merket med , , , , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til sommer kos<3

  1. Naoki-chan sier:

    Haha, dere har det alltid så koselig når jeg ikke er der! Urettferdig 😛
    Sol og fint vær her og, har sittet ute å spist is 😀

    Får hilse Jørgen god bedring da 🙂

Legg igjen en kommentar

