blogger igjen

Hei jeg er tilbake^^ 

vill begynne med å beklage for at jeg har blogget så lite, de siste månene har jeg ikke følt for å blogge noe å har vært usikker på om hvor jeg hadde lyst å blogge hen, men jeg har slått meg til ro med WordPress nå. Jeg kan jo begynne med å oppdatere der litt jeg har sluttet skolen og begynt å jobbe i en barnehage. jeg og kjæresten min Jørgen skal flytte tilbake til Nordland til sommeren. ganske mye som har skjedd men får håpe alt får en positiv innvirkning på meg.

jeg må få en beder oversikt om hva jeg blogger om.  

* collager av klær eller bilder jeg tar

* outfits

* hverdags prat 

* skjønnhet/vell vær

bilde tok jeg i går når jeg gikk meg tur på stranden:) 

xoxo Lele

Dette innlegget ble publisert i ◊ Life og merket med , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

