27.01.2011 ~ kjeder seg litt på skolen

Hei.

Jeg sitter for øyeblikket på skolen å venter på at tiden skal gå , slik at jeg kan komme meg hjem å få sove.Var til legen å fikk bekreftelse på at jeg har lungebetennelse, hadde håpet på at jeg bare har hatt influensa, men neida uflaks. Nå blir det penseligkur og ta det helt medro. Er jo typisk meg og ikke klare å ta det medro, jeg kommer antagelig å stresse rundt som jeg altid gjør:p

Oppgaven på skolen begynner å dette på plass, har vært vrient å få en perfekt planløsning etter behovene til kunden, men jeg ser lyset i enden av tunellen. Fikk veiledning av læreren i dag å fikk bekreftelse at løsningen var gjennomførbar.

xoxo lele


 

Dette innlegget ble publisert i ◊ Life. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

