26.01.2011 ~En liten oppdatering~

Hei folkens

skjer hos dere? Her har det skjed mye siden sist. vært hjemme hos mamma og pappa i julen og kost meg der, kjøpt meg speilreflekskamere (fikk penger av mamma og pappa i julegave). Det er forresten Sony a330 jeg har kjøpt meg. har ikke helt bestemt meg om jeg liker det. hmm er sikkert ikke jeg som har lært meg alle innstillingene. Jørgen og jeg prøved det uten da vi gikk til hth sammens med Snovle i dag. tok kjempe pene bilder i lyset ute, får liksom ikke til å ta fine bilder inne. Jeg må da øve, da blir jeg sikkert flink.

Ja vi gikk til hth i dag for å se på kjøkkeninredningen jeg har valgt i skole oppgaven min. Ble veldig skuffet når jeg oppdaget at de ikke hadde den kjøkkeninredningen i utstillingen. hadde jo så lyst å se den i virkeligheten og fått tatt på den  men, neida fikk jeg jo ikke. Vi gikk vidre til Bergersen flis for å skjekke utvalget deres men vi fikk ikke noe vareprøver i det heletatt, kjedelig gjort da.

nå er Jørgen på jobb og jeg har nettopp satt på 2 maskiner med skitten klær, og seførgelig nerder jeg litt på pcen.

xoxo Lele

~(^-^)~

Dette innlegget ble publisert i ◊ Life og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til 26.01.2011 ~En liten oppdatering~

  1. Naoki-chan sier:

    YAY, du blogger igjen 😀 søte bilder ^^

Legg igjen en kommentar

