4 september- min kjære er her^^

heiii^-^ I går dro jeg og snovle til togstasjonen for å hente Jørgen^^

kan tro jeg var glad for å se han, har vært som å vente på å åpne gavene på julaften.

vi fikk han da ut av toge men hjemturen var vanskjelig, mn i trille kofert og to ganske så tunge begger pluss en sykkel.

i dag har vi vært i byen^^ og jeg å snovle fikk gave hos Jørgen. en Nerde stor cardigen^^ å på tur hjemm stoppet vi på solsiden på coco boko og fikk caffe og  salat:) dt var kjempe snilt og god av Jørgen^^

nå skal jørgen sette sammen ps3 og spille litt. så i kveld skal vi spise taco med Snovle^^

xoxo lele

Dette innlegget ble publisert i ◊ Life. Bokmerk permalenken.

3 svar til 4 september- min kjære er her^^

  1. Naoki-chan sier:

    SØTINGER ❤ Må si ifra når dere begynner å bli sultne da! Jeg ble så ivrig med black box'en min:P

  2. Rickerud sier:

    YAY! Lurt lurt gubben e hejme te hom Mor! WEEE

Legg igjen en kommentar

