16 august- sminke

Heii alle sammen i natt var dt min første natt alene. må innrømme dt var litt stusselig uten Jørgen, men dt kommer seg sikket ettervært når jeg får mye å gjøre med fadder uke/skole Og mine søte Synnøve og Marianne.

dt er jo ikke så lenge til Jørgen kommer, så nå skal jeg ikke sitter her å være emo. Dt er sol og varmt ute, så jeg skal prøve å gå net til skolen og til byen i dag helt alene for å møte Marianne:)

weeee, jeg har sminket meg i dag å ble kjempe fornøyd. prøvde å sote øynene mine:)

dt ser grått ut men dt er mere sort.

ellers vill jeg jo ta bild av oppholds rommet og sove rommet til meg og Jørgen men vi har ikke kommet oss helt på plass. vi trenger en sofa og et bord.

men jeg lover at dt kommer ettervært.

xoxo lele

Dette innlegget ble publisert i ◊ Life. Bokmerk permalenken.

2 svar til 16 august- sminke

  1. Naoki-chan sier:

    Så søt du er ❤ digger sminken din:D
    Jeg er mere casual gyaru sminket idag:)

    uff jeg vil at det skal være lørdag nå! jeg lå inatt og gledet meg som en unge til julaften når jeg kom på at det BARE var 5 dager til:P

Legg igjen en kommentar

