15 august- våre første dager i Tr,heim.

heii. nå er vi endlig kommet oss til Trondheim:) første inntrykket ble ikke  helt som forventet. men dt kom jeg ettervært. vi har fått de fleste tingen på plass men vi skulle hatt og en liten sofa og et lite bor.

vi har vært for dt meste i sentrum og gått. Jørgen prøver å lære meg å finne veien selv til skolen. jeg tror jeg skal klare dt. men uansett har jeg avtalt med marianne at vi skal gå sammen så sant dt passer for begge.

vi har hatt marianne på kaffe besøk. selv om jeg ikke helt klarer å presse bra nok kaffe dn blir endten for sterk eller for svak:/

min nye acer notebook.

ja vi gikk til solsiden og spiste boller og da kom dt en fugl og vi ga dn litt smuler, dt skulle vi faen ikke gjort for alle vennene og slekta kom i spacen  min, iiiik dt var skummelt.

og så gikk vi over dn søte blomster brua.

xoxo lele

Dette innlegget ble publisert i ◊ Life. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

