15 august. jeg sitter alene med min hjemmelaget cafe latte:)

heii.

da var Jørgen dratt hjem til nordland, søte snille Marianne kjørte han til flyplassen sånn at han ikke trengte og ta bussen. så nå er jeg alene. har koket kaffe og skummet varm melk. 🙂 nam nam caffe latte. nammm.

ellers før jørgen dro, inviterte marianne oss ut i parken for å sende frisbe. weee denne gangen fikk jg til å sende og tilog med ta i mot.så kjempe koselig.

nå er dt ikke så lenge til Synnøve kommer:) har nå sakt til Marianne at jeg er veldig nysjerrig på hvordan rommet til synnøve ser ut:P

hehe

min nye termo kopp:)

Dette innlegget ble publisert i ◊ Life. Bokmerk permalenken.

2 svar til 15 august. jeg sitter alene med min hjemmelaget cafe latte:)

  1. Naoki-chan sier:

    Hihi, du og marianne er så søøte, gleder meg til å kaste frisbee med dere ;D
    Og jeg kan virkelig ikke vendte på å komme meg ned, dagene må gå fort altså!!

    Oog rommet mitt der nede er ganske rotete og kjedelig, men det skal bli andre boller når jeg kommer meg ned og får fiksa litt, samt at emma får hentet alle tingene sine som fortsatt står der:P

    Jeg skal btw tømme og gi bort/kaste mye i kleskapet mitt, så du er gjerne vellkommen på en bytte-klær dag en dag etter at jeg har kommet meg ned 🙂

    • livinglele sier:

      HEHE:) vi 3 er super søte i lag:)
      gleder meg masse til du kommer:)
      hehe dt blir nok bra. jeg har tenkt å male her. å så har jeg funnet en knall rød sofa på ikea jeg tenkte jeg skulle kjøpe:)

      jaaaa vill dt:) bytte klær dag:)

Legg igjen en kommentar

