08 juli – interiør, Tapet.

Hei, i går kveld drev Mamma og jeg å tapiserte nede i kjelleren. jeg hadde en anels det var vanslieg, men det gikk jo lekende lett:)

mamma og jeg.

her er ei super nettside til tapeter, som jeg ofte bruker i oppgavenen mine.

http://www.cole-and-son.com/home.asp

her finner du masse skatter innen tapet.

løwini i bodø forhandler med dem, sp de har mye fra cole and son i butikken sin.

http://www.lowini.no

xoxo lele

Dette innlegget ble publisert i ◊ Life. Bokmerk permalenken.

4 svar til 08 juli – interiør, Tapet.

  1. Naoki-chan sier:

    Håper det blir fint så mye som dere styrer på ^^ Cole & Son er elsk!

  2. sigrid sier:

    Ja vi er kjempe flinke når vi hiver oss rundt 🙂

Legg igjen en kommentar

