07 juli – blogg innhold

Hei.  jeg tenkte jeg skulle oppsumere litt hva jeg kommert  til å skrive om.

Hår og sminke. vise mine ynglings produkter.

Klær og sko. vise outfitt og vise en av mine 100 par sko som jeg har.

Fashion. vise det som er på mote og vise forkjelige stiler.

Interiør. vise det som er inn og forklare og vise forkjelige stiler og trender.

Mitt liv.vise blider og skrive om det som skjer i min verdag.

Er dert noe annet jeg bør ha med eller sløyfe

hva syns dere?

Lag dine egne glitter signatur på www.aldri-alene.com!Lag dine egne glitter signatur på www.aldri-alene.com!Lag dine egne glitter signatur på www.aldri-alene.com!Lag dine egne glitter signatur på www.aldri-alene.com!Lag dine egne glitter signatur på www.aldri-alene.com!Lag dine egne glitter signatur på www.aldri-alene.com!Lag dine egne glitter signatur på www.aldri-alene.com!Lag dine egne glitter signatur på www.aldri-alene.com!Lag dine egne glitter signatur på www.aldri-alene.com!Lag dine egne glitter signatur på www.aldri-alene.com!

Dette innlegget ble publisert i ◊ Life. Bokmerk permalenken.

4 svar til 07 juli – blogg innhold

  1. sigrid sier:

    Heia snuppa mi , æ bi no litt forvirra av denne bloggen.

  2. sigrid sier:

    æ ska bi flinkere å svare dæ ❤

Legg igjen en kommentar

