Litt om meg.

Hei, jeg heter linneli men venner kaller meg Lele, jeg er ei jente på 19 snart 20 år som har blogget et stund men har ikke funnet det rette stede å blogge, så derfor prøver jeg Wordpres. iden fikk jeg fra en av mine beste veninne som blogger her.

litt om meg selv.

Jeg harnettopp blitt ferdig med Vidre gående skole Interiør.

Jeg skal begynne på Norges Kreative fagskole (NKF) Interiør i Trondheim.

så jeg må flytte fra lille storvik som er 10 mil sør for Bodø.

jeg skal flytte sammen med Kjæresten min som jeg har vært sammen med i 3 år.

Jeg er svært opptatt av Interiør, mote, shopping og sko, konkuranse skyting med 6,5

denne sommeren bor jeg hjemme og jobber på den eneste butikke som er her.

Dette innlegget ble publisert i ◊ Life. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

